close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי בריכות פרטיות

מערכת שורשל אדר א, תשעט07/03/2019

מעוניינים לרכוש ולבנות בריכה פרטית בחצר ביתכם? האם ידעתם כי יש מגוון סוגים ודגמים של בריכות שחייה לשימוש ביתי?

תגיות:
מעוניינים לרכוש ולבנות בריכה פרטית בחצר ביתכם? האם ידעתם כי יש מגוון סוגים ודגמים של בריכות שחייה לשימוש ביתי? ובכן, אם החלטתם לבנות בריכת שחייה פרטית בחצר הבית כדאי לכם לערוך סקר שוק מקיף, וחשוב ללמוד את הנושא כדי להבין מהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הבריכות הביתיות, ועל מנת לקבל החלטה נכונה ושקולה איזה דגם מתאים לכם.
סוגי הבריכות הפרטיות הנפוצים בשוק הם בריכת שחייה מבטון, בריכות המיוצרות מפיברגלס, בריכות מתועשות, ומגוון דגמים של בריכות מוכנות ומתנפחות. מאחר ויש מגוון סוגים של בריכות שחייה ללקוחות פרטיים ההחלטה אינה פשוטה ועשויה לבלבל אתכם.
לכן, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה ביבוא, שיווק ובניית בריכות פרטיות בהתאמה מושלמת לצורכי הלקוח, לתנאי השטח והאקלים, לדרישות הלקוח ולמגבלות התקציב.

בריכות בטון פרטיות
בניית בריכת בטון פרטית מחייבת ידע, ניסיון רב ומקצועית בתחום. את הבריכה ניתן לבנות בשלב עבודות השלד של הבית, על ידי קבלן בניין היוצק את השלד, בעוד החברה ממנה רוכשים את הבריכה משלימה את בניית חדר המכונות ואבזור הבריכה. כדאי לדעת כי קבלן לעבודות שלד יכול ליצוק את הבטון ולבצע את עבודות האיטום והחיפוי, אך אם בונים את הבריכה כאשר הבית כבר עומד, החברה לבניית בריכות תבצע את כל העבודות הנדרשות בבית הלקוח.

בריכה מבטון נחשבת לעמידה ולאיכותית, ניתן לעצב אותה בהתאם לתכנית האדריכל או לפי בקשת הלקוח ומגבלות השטח.

בריכה פרטית מתועשת
בניית בריכה מתועשת בחצר ביתו של הלקוח אורכת כ-10 ימים בלבד, בשלב הראשון בונים את שלד הבריכה באמצעות פאנלים מיוחדים, בהתאם לעיצוב הרצוי. בסיום בניית השלד מהפאנלים מצפים את הבריכה ביריעת ויניל עמידה בגוון ובטקסטורה לבחירה.
בריכות מתועשות נחשבות לבחירה מצוינת בגלל העלות המשתלמת, הגמישות בבחירת העיצוב ומהירות העבודה.

בריכות פיברגלס פרטיות
בריכות פיברגלס בדרך כלל מיובאות לישראל מחברות מובילות בתחום, זו בריכה עמידה ואיכותית, ניתן לבחור מבין שלל צורות, גדלים ועיצובים. את הבריכה מתקינים בחצר הבית לאחר עבודות לפיתוח הקרקע, דגם איכותי מגיע עם רצפה מונעת החלקה, תאורת לד ואבזור נוסף לבחירה.

בריכות מוכנות לחצר הבית
מי שמחפש פתרון מהיר וזול לבניית בריכת שחייה פרטית בחצר ביתו יכול לרכוש בריכה מתנפחת או בריכה עם שלד מברזל מגולוון. יש מגוון דגמים וגדלים, אפשר לאחסן את הבריכה במחסן כאשר לא משתמשים בה, וקל לתחזק אותה.

איזה בריכה פרטית מתאימה לכם?
רכישת בריכה פרטית אינה דבר של מה בכך, יש מגוון סוגים ושלל אפשרויות, וטווח המחירים משתנה דרמטית בהתאם לסוג, לגודל ולדגם הבריכה, לכן הבחירה אינה פשוטה. אין לוותר על ייעוץ מקצועי כדי לקבל החלטה חשובה ונכונה. בעזרת הצוות המקצועי של חברת ספיר תוכלו לקבל החלטה שקולה וליהנות מ - בריכה פרטית איכותית ויוקרתית במחיר משתלם ושווה לכל כיס.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה